idag :)

hej :)

ja idag har jag typ varit med en kompis som jag sa förra gången :)
det kom en igelkott på baksidan som var jätte tam :)
den sprang efter min granne när hon stog och grilade :) man kunde till och med klappa den^^
men när min kompis bara stog still  kröp den upp på foten och bet henne :S
så grannen tog den upp i skogen efter fem min va dän här igen :S
så gick hon upp igen ännu längre.... efter fem min va den här igen
då kom min andra granne och gick ner till ringvägen med igelkotten :P
efter tio min kom den upp igen :S sen kom det två till,, typ värsta igelkott träffen och alla gick till annfall :P
vi fick bygga staket av typ kuddar och stolar och skit för att dom inte skulle gå in :S:P
sen har jag väll typ inte gjort något mer



ses imorn igen :)
hare gott igelkott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0