idag

idag har hänt inte så mkt...
typ vid 12 gick jag mamma lillebrorsan  ner och bada så mötte vi bästa grannarna där :)<3
det var iskallt i vattnet:P  jag och grannen och lillebror byggde ett sandslott av deras torped =)(lr vad det heter xP)
sen käkade jag bullar och kakor också hade jag lovat moster att hämmta deras post så gjorde jag det sen när jag var på väg hem mötte jag klasskompisarna<3 snackade lite med dom :P
sen åt jag lite pizza när jag kom hem **mumms**
sen typ åkte jag med kompisen ner till amnen och käkade glass och där mötte man storasyrran som nu mera bor hos pojkvännen :^) nu har jag inte så mkt mera att skriva ses alla glada :D
jag vet jag kan inte stava så bra så klaga inte xP  
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

thaha du träffa mej o malz' med ju :'(

<33

2008-07-15 @ 17:51:16
Postat av: tiiniiz

ja skrev ju det blindo ;P

2008-07-15 @ 17:55:24
Postat av: TILDAAHH

jaha nu såg jag dt XD

men jag skulle ba kolla at du va meeeed (a)

2008-07-15 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0