igår/idag

hej igen :)

igår hade vi ingen ström på typ hela dagen för i förregår exploderade spisen (fick laga mat hgos grannen :P )
och igår exploderade mammas sy maskin och det blev typ kaos här hemma och ingen el eller nått så maten la vi in i grannens frys :P
och idag har typ inget hänt,,  jag,mamma och lillebror åkte till bedarön till mammas kompis och där typ spelade vi bingo, bada**iskallt**så ringde moster och fråga om jag kunde plocka in posten närst vecka igen :) och sen   spelade:Dsen typ tråkade vi :P sen när vi kom hem kollade jag på hartbreak hotel med hannes och ida :) sen kom älskade syrran och pojkvännen :) och åt skiit god mat och sen käkade vi JORDGUBBAR **mumms**sen gick jag ut igen och cyklade då träffade jag gammla klasskamraten =)


skriver imorn igen
hare gott igelkott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0