bästa kompis<3

mathilda lindqvist jag vill bara att du ska veta  hur mkt du betyder för mig jag älskar dig oerhört mkt du har varit min bästa vän sen vi börja skolan (från förskoleklassen-7:an)
du kommer alltid att a den största platsen i mitt hjärta.. jag är inte så himmla bra på att skriva eller stava :Pmen det visste du redan :)<3 alla underbara stunder med dig som jag aldrig kommer lömma tex. som när vi gickupp till fjärden och hannes och max (klasskompisar) va där och du fick köra max fyrhjuling och jag hannes cross och jag som är klumpigast ramlade såklart xD  men det hände inte så mkt fick bara lite skrap sår :P:) sen när vi skulle byggaa koja hemma hos dig (i ditt gamla hus) och vi ställde två stolar som vi trodde skulle stå kvar med filten över men det gick inte så bra för vi fick allt över oss :P <3
och när vi brukade vara ute på kvällarna när vi hade bråkat med två killar och sen den där mysko bilen som började rulla på en annan bil helt plötsligt :P och  sen vågade jag inte gå hem :P **rädd eller vad ?:P** syrran fick komma och hämta mig och irre :P (tur att man har syskon) :D
och sen när vi satt i trädet och kasta kottar på dom som gick förbi :P ingen märkte oss xP
JAG ÄLSKAR DIG MIN BÄSTA VÄN MATHILDA DU KOMMER ALLTÌD ATT FINNAS  I MITT HJÄRTA!!<3
puss och kram<'3333

Kommentarer
Postat av: tildaahh

å jag älskar er båda :)

2008-07-15 @ 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0