dagen idag :D

hejj alla glada :D

idag har jag varit i skolaaan... skit tråkigt utom när vi hade hål timme i tre timmar :D då åkte jag och två kompisar till ösmo och va där ett tag (hehe jag ramlade i ösmo centrum) :$
sen när vi skulle tbx till nynäs fick vi typ panik för vi visste inte om tågen gick tbx :P

haha sen hade vi sv och eng sen slutade vi..
efter det så gick jag med tvillingarna upp på stan och käkade pizza, *mumms*
där flumade vi sönder och garvade åt typ allt och alla (A) älskar er <333
sen fick jag springa hem hämta träningskl''der och sticka på träning :D
det va skit kul där hehe vi va typ 65 st som tränade,,
efter träningen stannade jag och lovisa och kollade på p94( vi hade as kul satt och garvade i typ en och en halv timme åt ingenting  xD) HAHA H xXD

sen va ddet bara att gå hem.. och nu sitter jag här :D


ajaj orkar inet skrivba (vet att det blev en muppaad dag  xD ))
pusso hc kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0