borta bra men hemma bäst!

wuhu äntligen hemma :D .. det har arit skit kul på gotlannd, eller vissa saker har varit skit kul andra saker mindre kul x )

jaao, vad har vi gjort då .. vi har typ åkt bil,ätit ute,åkt bil, tittat på raukar, åkt bil, varit på fårö, åkt bild,tittat på GGN, åkt bil, ätit ute, gått i visby, ukt så långt ner man kan komma på gotland och tittat på fillm varje kväll... jao det är typ det vi gjort, i stugan fans det bara tv men på tvn fanns det bara 1,2,4an så vi köpte typ 11 filmer och har kollat på alla nu :D

här e lite bilder ;)


(jag,robin på båten dit)


(jag ny vaken ;p)


(jag,robin på ett berg) 


(jag klättrer på raukar)



(vår fina bil)



(GGN)



(coolaste bilen)

nu får det räcka :)
ha det bra bra vi ses puss!
//tine♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0