klant man e då ..

igår på träningen gick det ganska bra förutom att jag halkade på en kon och flög ner på golvet :$(a)
och en annan sak hände som jag inte tänker säga..
men annars gick det super :D

idag i skolan ahr det typ varit chill, kom en timme för tidigt bara, visste inte när vi började -.- aja nu vet jag till nästa torsdag xd sen har vi hadft läxförhör på engelskan, det gick bra .. för första gången på nåra år! jag känner mig rätt stolt xd på so:n va första gången jag följde me inder nästan hela lektionen, hah det var ganska kul faktiskt :p
så fick vi reda på att vi ska till simhallen på måndag oxå, feeta kul :D
sen har det inte hänt så mkt mkt mera idag, ska städa rummet snart och sen sätta mig framför tvn :p
juste skolkatalogen har kommit! :D xd





puss puss// Tine♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0