skridskor idag :)

idag har vi åkt skridskor, det var kul, men jag skar mig under foten på ena skridskon när jag skulle ta av mig den.
jag ramlade några ggr, en gång höll jag på att få irres skridsko i ansiktet.
 annars gick allt super bra :)
precis när jag kom hem så frågade en om jag ville köpa hans klubba, funderar på att göra det faktiskt, ska pröva den på träningen idag, sen frågade han om jag ville ut oxå, och jag hann inte säga att jag måste laga mat, men men jag gick ut me honom i typ en kvart sen drog jag in och lagade mat (bacon och potatismos) hah gott gott faktiskt :)
 och snart ska jag på träningen,
har inte så mkt mera att säga, 
jo juste en sak, om matchen i lördags, vi spelade super bra hela matchen, alla kömpade, och vi sprang, jobbade, och köpamde mera en dom andra som var dubbelt så många, det skulle egentlien blivit 4-3 men det blev ett tur mål för dom så det blev 5-3.. jag gjorde två av målen (exakt lika dana mål) och jossan gjorde ett :)
så fick vi nå konstiga godissaker av jimmie och alla blev helt konstiga xd
 kim blev skit konstig och höll på att göra ljud och skit,
 men det gick över efter ett tag xd
så sprang vi vilse oxå när vi skulle värma upp så vi kom typ till en motorväg xd xd

 puss puss ha det bra :)
//tine♥





(tagen från google)
haha mattis måla mina läppar röda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0