du betyder mest gmn! <33

nathalie nilsen..
du betyder så mkt för mig så det knappt går att beskriva,
 du ställer alltid upp och lyssnar alltid på mig när något gått fel, jag gör dsm me dej! <3 vi hjälper varandra genom livet, vill att det alltid ska vara du och jag! du h ar alltid  tid att prata i telefonen när jag behöver prata med någon, hur sent det än är så svarar du alltid. första gången jag såg dej förstog jag att vi skulle dela många minnen tillsammans. Många bra och dåliga. Det har redan blivit många minnen jag aldrig kommer glömma och jag hoppas att det blir mer än 1000 minnen till sekunderna/minuterna/timmarna/dagarna jag är med dej mår jag som bäst och då är jag alltid glad, du får mig alltid att börja skratta vad du än gör så skrattar jag oftast, du vet att jag alltid finns här för dej om det är något,
jag lyssnar på dej vad du än vill prata om hur mkt du än vill prata,
jag lyssnar på allt bra snack och skit snack ofc  
                          
  du är så jävla underbar tjejen!<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0