fullbokat idag

idag händer typ rätt så mkt :)
för det första DET ÄR LOOOOOV!!! :D


för det andra så va jag först i skolan tills typ för ett tag sen, så har jag duschat och ätit lite, snart om typ en timma ska jag och irmelin gå til gröndal och kola på mina underbara tjejer som ska spela match, kan tyvärr inte vara med för jag är sjuk och jag har jätte ont i mitt knä, vet inte vad osm har hänt faktiskt :s ... aja efter matchen så ska jag och irre gå upp till kultur skolan och titta på mathilda,linnea,frida som ska sjunga .. dom är typ bääst! : ) <3333 sen ska jag väl typ gå hem därifrån klockan 20-20.30 så kommer väl hem typ nio och då ska jag köpa godis och sätta mig framför datan eller tvn och tjocka :D

hoppas ni får en lika bra fredag som jag ska ha! :D puss på er // tine !



(bild på mitt lag, från gbg.. några har slutat och några nya har börjat)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0