yess..

igår va jag först i skolan, pannkaka till lunch och sen sista lektionen på idrotten hade vi beeptest, hoppade av ganska tidigt för man fick gå hem när man var klar (a)  sen på kvällenn drog jag till ösmo och träffade först Emma,Lovia,Johanna,Natha och sen gick vi till exit och där träffade vi typ nanny (stavning) och så gick vi typ ut och skulle bus lite, men vi gjorde typ inget gick ett varv runt ösmo och sen drog vi in på  exit igen för det var så jääääcla kallt ute :P så sjöng typ alla singstar hah rätt så bra xd
när vi sjungit ett tag så drog typ jag,emma,johanna,natha,lovisa,jonatan,ahola, och någon och en snubbe typ idrottshallen och vissa dansade och vi hade gansak kul :) haha seriöstfett sjuka kilar det finns :P roliga men störda xd sen typ vid halv tio vart i tvugna att dra hem -.- lovisa skulle in då och jag och emma sov hos henne för att slippa åka hem.. lovisa låg typ och snackade i sömnen hela tiden :o xd haha kom hem för typ två timmar sen, på vägen hem köpte jag och pappa två par skor till mig :D hah♥♥


 
ha det bra! :) pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0