mina olyckor idag x)

haha på idrotten gjordejag illa mig typ 1000000 ggr :O xD

först typ råkade jag nocka irre xD fattar inte vad hon skulle göra bakom mig:O så börjde jag mig bakåt och då ba kaboom xD

sen typ lekte vi någon mattkull eler nått :S så snubbalde jag och ramladeå så ramlade irre övver mig och mattis över irre så fick jag irres armbåge på näsan fett ont det gjorde :O xD

sen klämde jag fingret i en stolpe (A) och på samma stolpe skulle jag hoppa över så satt den löst jag jag gjordeilla mig .. igen -.-'

sen skulle man typ krypa under en häck .. så har jag enn bränn märke på knäet från i onsdags när jag ramlade på innebandyn (A) så det brändes som in i helvete när jag kröp under :O



haha det var typ de :)

pussgodnatt :) <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0